Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
Nové marketingové metody v knihovnách
Steklá, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny využívají nástrojů klasického marketingu, který je primárně určen ziskovým organizacím, proto musí brát ohled na odlišnosti ziskového a neziskového sektoru. Mezi tyto odlišnosti patří cíle organizace, její zaměření a správa financí. Základem kvalitního marketingu je analýza prostředí, ve kterém se knihovna pohybuje, rozbor uživatelské základny a chování uživatelů, segmentace, targeting a positioning. Současné trendy vedou knihovny k využívání nových marketingových metod. Mezi nejoblíbenější metody patří guerilla marketing, marketing sociálních médií, mobilní marketing a green marketing. Guerillový marketing a marketing sociálních médií knihovnám vyhovují, protože nevyžadují finanční, ale osobní investice. Ke tvorbě kampaní je třeba využít informace, znalosti, kreativitu tvůrce. Mobilní marketing umožňuje zastižení zákazníka v jakékoli životní situaci. Pomocí green marketingu se může knihovna prezentovat jako organizace s lidskou tváří, které leží na srdci ochrana životního prostředí. Při tvorbě kampaní založených na nových marketingových metodách by měli knihovny sledovat následující...
Guerilla marketing
Dolejší, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V obsahu práce je uvedena celková charakteristika netradičního marketingu, úloha na trhu nebo postupný vývoj. Také se budu zabývat typickými druhy guerilla marketingu nebo ukázkami jednotlivých kampaní. Nejvíce se zaměřím na kampaně, které byly zrealizované v České republice, i když se zde guerilla marketing vyskytuje poměrně zřídka. Nevšední druhy propagace se snaží pracovat s emocemi spotřebitele, proto se také v jedné části budu věnovat psychologii reklamy. Jako výzkumnou metodu použiji dotazník s obrázkovou přílohou. Účel mého výzkumu představuje zkoumání postoje lidí ke guerilla marketingu. Pokusím se zjistit, jak spotřebitelé reagují na tradiční typy propagace, a zda by uvítali větší výskyt nevšedních kampaní. Důležitou součástí výzkumu bude zkoumání celkového povědomí o dotyčném fenoménu.
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá legislativní stránkou věci.
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Klimeš, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pošepná, Tereza (oponent)
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.